Ogljikovi hidrati so pomemben del naše prehrane. Poznamo dobre in slabe ogljikove hidrate. Pomembno je, da izberemo prave in da ti predstavljajo okoli 40 % dnevnega vnosa hrane.

Ogljikovi hidrati so dobrodošli predvsem zjutraj in v dopoldanskem času. Popoldne in zvečer raje jejmo zelenjavo in beljakovine. Če ste v dilemi kaj je najbolje zaužiti, si lahko pomagate z nasveti na spletu, v knjigah, ali pa uporabite katero izmed mnogih aplikacij za pametne mobilne telefone. Te nam znajo dandanes že pošteno pomagati pri zdravi prehrani, hujšanju in pri različnih dietah. Vir informacij in kredibilnost medija prej vedno dobro preverite.

Ločimo med enostavnimi ogljikovimi hidrati (monosaharidi) in sestavljenimi ogljikovimi hidrati (disaharidi, oligosaharidi, polisaharidi). Enostavni ogljikovi hidrati so sladki, med te sodijo:

  • sadje,
  • sladkor,
  • med,
  • marmelade,
  • bomboni,
  • čokolade,
  • večina konzervirane hrane,
  • mleko,
  • jogurt …

Kompleksni ogljikovi hidrati

Kompleksni ogljikovi hidrati pa vsebujejo škrob, sem sodijo na primer:




  • kruh,
  • krompir,
  • testenine,
  • žitarice …

Za zdravo in polno življenje je priporočljivo uživati predvsem kompleksne ogljikove hidrate, od enostavnih pa so najboljši tisti ogljikovi hidrati, ki so v sadju.

Ogljikovi hidrati so naš najpomembnejši vir energije. Kot omenjeno, jih je ravno zato dobro uživati predvsem v dopoldanskem času. Tako od njih dobimo vso potrebno moč, ki jo potrebujemo za čez dan.

Deli s prijatelji

Pridi na:

Zlowdaj

Včasih je dovolj, če prisluhneš nekomu in mu s tem pokažeš, da ni sam. Če pa ti na duši ležijo besede, pozitivne misli in znanja, ki bi jih rad delil s svetom, ... potem je idealno, če jih zapišeš.

"Delimo dobro, da bi dobrega bili deležni" - S.K.
Zlowdaj
Pridi na:

Morda vas zanima tudi: